کشف جسد دختر ۳ ساله در جاده روستایی

جسد دختر سه سال و نیمه که به طرز مرموزی ناپدید شده بود پس از 2 روز در اطراف روستا پیدا شد.

موسی ملاییان بخشدار رحمت‌آباد شهرستان ریگان در جنوب شرق کرمان گفت: یک دختر بچه سه سال و نیمه در روستای اکبرآباد ده‌رضا براساس اعلام خانواده به همراه ۲ کودک هم‌سن دیگر خود برای بازی از خانه خارج شده بود که دیگر به خانه برنگشت.

با وجودی که دو کودک دیگر به خانه برگشته بودند این دختر کوچک ناپدید شده بود که موضوع به پلیس اعلام شد. از آنجا که ۲ کودک همراه این دختر بچه یکی لال است و دیگری هم هنوز توانایی درست صحبت کردن ندارد نمی‌توانستند اطلاعاتی در اختیار ما بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: ۲ قلاده سگ زنده‌یاب متعلق به هلال احمر در منطقه کار جست و جو را برای نجات این کودک آغاز کردند و ۲۵ نفر از نیروهای هلال احمر از شهرستان‌های بم، فهرج و ریگان و همچنین نیروهای بسیج عشایر، تمامی دهیاران منطقه و مردم همگی برای پیدا کردن این دختر بچه بسیج شدند.

دو پهپاد نیز در منطقه به پرواز درآمده و سرانجام بعد از دو روز پیکر بی‌جان این کودک خردسال بعد از طی مسافتی ۳۰ کیلومتری در نزدیکی جاده‌ای که به سمت ایرانشهر می‌رود، پیدا شد.

وی بیان کرد: علت مرگ کودک هنوز مشخص نیست و این موضوع در حال بررسی است.

بخشدار رحمت آباد ریگان با بیان اینکه این کودک در پی غفلت والدین خود که در باغ حضور داشتند، ناپدید شده بود، ادامه داد: مراقبت از کودکان و غفلت نکردن از آنها در مناطقی که منازل به صورت خانه باغ است و در زمان برداشت محصول کشاورزی باید مورد توجه والدین باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما