جنایت هولناک اتباع خارجی در پی اختلافات خانوادگی

درگیری فامیلی و خانوادگی اتباع خارجی در مشهد به قتل مرد سمند سوار انجامید.

عصر روز گذشته سرنشینان چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت، در شهرک شهید رجایی مشهد، راننده میان سال یک دستگاه خودروی سمند را غافلگیر کردند و با شمشیر، قمه، تبر و چماق به سوی او هجوم بردند. مهاجمان با تخریب خودروی سمند، به طرز وحشتناکی به کتک کاری مرد میان سال پرداختندکه در این میان ضربه ای با سلاح سرد به زیربغل وی وارد آمد و خون آلود نقش برزمین شد.

لحظاتی بعد با فرار مهاجمان از صحنه حادثه،پسر مجروح با امدادگران اورژانس تماس گرفت و بدین ترتیب پیکر نیمه جان او به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت. طولی نکشید که با گزارش مرگ این تبعه خارجی (افغانستانی) به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد.

بررسی های میدانی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد بیانگر آن بود که مرد45 ساله (مقتول)به همراه اعضای خانواده اش در حال عزیمت به مسجدی در شهرک الزهرا(س) بود تا با ریش سفیدان برای پایان دادن به نزاع خانوادگی دیدار کند اما هنوز وارد خیابان الزهرا(س) نشده بود که توسط سرنشینان چند دستگاه موتورسیکلت و خودروی ساینا، پژو وپراید غافلگیر شد وبه قتل رسید.

تحقیقات گسترده کارآگاهان که با دستور ویژه مقام قضایی همراه بود،به سرنخ هایی رسید که نشان می داد یکی از بستگان فراری مقتول به نام «احمد-ع»نقش اصلی را در وقوع این جنایت هولناک دارد  به همین دلیل تلاش افسران پلیس آگاهی مشهد برای دستگیری افراد مرتبط با این پرونده جنایی آغاز شده است. 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما