مرگ ۳ کودک و بازداشت پدرِ متهم به قتل عام خانوادگی

در حادثه‌ای که پلیس ایالتیِ استرالیا آن را قتل خانوادگی توصیف کرده است در پی وقوع آتش‌سوزی در خانه‌ای در غرب سیدنی، ۳ کودک جان خود را از دست دادند و پدرشان در بازداشت به سر می‌برد.

ماموران خدمات اورژانس ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه به خانه‌ای در «لالور پارک» فراخوانده شده شدند و پلیس می‌گوید وقتی به محل  آتش سوزی  رسیدند، خانه در آتش می‌سوخت.

۲ پسربچه ۲ و ۴ ساله در شرایط جسمی وخیم به بیمارستان منتقل شدند اما ظرف مدت کوتاهی به دلیل شدید بودن جراحات وارده جان باختند.

جسد سومین کودک هم که یک نوزاد دختر ۱۰ ماهه بوده پس از خاموش کردن آتش توسط آتش‌نشان‌ها پیدا شد.

همچنین یک دختربچه ۹ ساله و سه پسربچه ۱۱، هفت و ۶ ساله در محل حادثه توسط امدادگران آمبولانس نیوساوث ولز تحت درمان قرار گرفتند و با شرایط پایدار به بیمارستان منتقل شدند.

مادر ۲۹ ساله این کودکان نیز به دلیل استنشاق دود و مصدومیت به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس گفت انتظار می رود همه آنها بهبودی کامل پیدا کنند.

به نوشته گاردین، پلیس شرایط را فوق‌العاده غم‌انگیز توصیف کرد و اظهار داشت: مردی ۲۸ ساله که در محل  دستگیر  شد، تلاش کرد تا از نجات افراد داخل خانه توسط نیروهای پلیس و اورژانس جلوگیری کند.

پلیس همچنین تایید کرد که این مرد پدر فرزندان فوت شده است. پدر این کودکان که در محل دستگیر شده بود به دلیل استنشاق دود تحت مداوا قرار گرفت و تحت مراقبت پلیس به بیمارستان منتقل شد. او هم‌اکنون در کمای القایی است.

ماموران پلیس می‌گویند هنوز در مراحل اولیه تحقیقات هستند اما در این مرحله به نظر می رسد این مرد ۲۸ ساله مسئول مرگ چند کودکی است که به طرز رقت‌انگیزی در این حادثه جان باخته‌اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما