۱۷سال زندگی با هویت مقتول برای دریافت حقوق

زن جوان وقتی متوجه شد دوستش ناپدید شده و احتمالا به قتل رسیده است، بی‌آنکه پلیس را در جریان قرار دهد، خودش را به جای دوستش جا زد تا از حقوق و مزایای او استفاده کند.

 6دسامبر سال 2007، در جاده استیچر در شهر آتلانتای آمریکا، دود غلیظ ناشی از سوختن یک کیسه مشکی، رهگذران را کنجکاو کرد. آنها به محل آتش‌سوزی نزدیک شدندو دریافتند که تکه‌های جسد یک انسان در کیسه مشکی در حال سوختن است و پلیس را خبر کردند.

با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که جسد متعلق به یک زن سیاهپوست است که در جای دیگری به قتل رسیده و عامل جنایت پس از مثله کردن جسد، آن را داخل کیسه مشکی قرار داده و در جاده‌ای خلوت آتش زده است. از همان زمان تلاش‌ها برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد اما تا سال‌ها بعد، هیچ سرنخی به‌دست نیامد.

درحالی‌که این پرونده همچنان در اداره پلیس باز بود، مدتی قبل اداره تامین اجتماعی شهر آتلانتا تلاش کرد با زنی به نام نیکول آلستون تماس بگیرد تا در مورد تغییر نحوه دریافت مزایا با او صحبت کند. اما اتفاق عجیبی افتاد و با وجود اینکه در همه این سال‌ها نیکول بدون مراجعه به اداره تامین اجتماعی، حقوق و مزایایش را دریافت کرده بود، وقتی که نیاز به مراجعه حضوری شد، یکباره ناپدید شد.

ماموران اداره تامین اجتماعی که به ماجرا مشکوک شده بودند، پلیس را در جریان قرار دادند. بررسی‌ها نشان داد که نیکول از سال 2007 به طرز مرموزی ناپدید شده و در همه این سال‌ها دوستش به نام آنجل تامپسون، خودش را جای نیکول جا زده و از مزایای او استفاده می‌کرده است.

با دستگیری این زن معلوم شد که وی در این سال‌ها موفق شده 200هزار دلار از حقوق دوستش را پس‌انداز کند. با دستگیری آنجل تامپسون، وی اعتراف کرد که

در سال 2007، دوستش نیکول به طرز مرموزی گم شده و او احتمال داده که وی به قتل رسیده باشد. برای همین تصمیم گرفته هویت او را دزدیده و از این طریق حقوق و مزایای او را دریافت کند.

با اظهارات این زن، تحقیقات درباره سرنوشت نیکول ادامه یافت و با انجام آزمایش‌ دی‌ان‌ای معلوم شد که او همان مقتولی است که جسد مثله شده‌اش هنگام سوختن کشف شده بود. با این اطلاعات، تحقیقات برای کشف راز قتل او ادامه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما