درگیری مرگبار ۲ بچه مدرسه‌ای در غذاخوری

نوجوان 15ساله که بر سر غذا با پسری نوجوان در ملبورن استرالیا درگیر شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به نقل از رسانه‌های استرالیا، حوالی ساعت 11:50ظهر سه‌شنبه گذشته به وقت محلی در قسمت غذاخوری مرکز خرید وودگرو در ملبورن استرالیا درگیری هولناکی رخ داد. درگیری میان 2پسربچه 15ساله بر سر غذا شروع شد و درحالی‌که همه تصور می‌کردند یک دعوای بچگانه است، ناگهان یکی از پسرها چاقویی از جیبش بیرون کشید و ضربات هولناکی بر بدن دیگری وارد کرد.

شاهدانی که از دیدن این حادثه شوکه شده بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. نیروهای اورژانس به سرعت خود را به محل حادثه رساندند اما هر چه تلاش کردند، موفق به نجات جان نوجوان مجروح نشدند و او به کام مرگ رفت.

کارآگاه نایجل لسترنج، افسر ویژه قتل پلیس ملبورن به خبرنگاران گفت: این درگیری با یک مشاجره لفظی بچگانه شروع شد و کسی تصورش را نمی‌کرد که به یک جنایت هولناک ختم شود. او گفت که مادر مقتول آن روز به همراه پسرش راهی مرکز خرید شده و وی را در قسمت غذاخوری تنها گذاشته بود که این حادثه رخ داد. به‌گفته وی جنایت در مقابل چشمان افرادی رخ داد که مشغول خوردن غذا بودند و همین باعث شوکه شدن آنها شده است.

به‌گفته پلیس، قاتل 15ساله پس از این حادثه از مرکز خرید فرار کرده بود که مأموران با تحقیقات انجام شده موفق شدند هویت وی را شناسایی و او را دستگیر کنند. پسر نوجوان حالا با اتهام قتل درجه یک روبه‌رو است و تحقیقات درباره این جنایت هولناک ادامه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما