خودکشی دردناک بعد از قتل مسلحانه راننده نیسان

قاتل فراری با پرتاب خود مقابل یک کامیون به زندگی اش پایان داد.

سرهنگ حجت‌الله احمدیان فرمانده انتظامی خفر، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: 10 مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان خفر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول 35 ساله با خودرو نیسان در حال تردد در یکی از روستاهای خفر بوده که توسط سرنشیان یک سواری پراید با اسلحه جنگی به  قتل  رسیده است.

فرمانده انتظامی خفر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ‌های موجود خودرو پراید را شناسایی و طرح مهار را به منظور دستگیری قاتل اجرا کردند.

سرهنگ احمدیان تصریح کرد: قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود قبل از ایست و بازرسی از سواری پراید متعلق به خودش پیاده و خود را به جلو یک دستگاه کامیون انداخت و به زندگیش پایان داد.

سرهنگ احمدیان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو پراید یک قبضه اسلحه کلاش با مهمات مربوطه کشف شد، تصریح کرد: با توجه به متواری بودن همدست قاتل، تلاش برای دستگیری وی ادامه داشت که با رایزنی‌های صورت گرفته، متهم عرصه را بر خود تنگ دید و خود را به پلیس معرفی کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

شهرستان خفر در مرکز استان فارس واقع است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما