باند حرفه‌ای سرقت خودرو با پوشش خانوادگی در چنگ پلیس

سارقان حرفه‌ای با پوشش خانوادگی اقدام به سرقت خودرو از جلوی درب منازل شهروندان می‌کردند.

سرهنگ محمدرضا فدائیان رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: در پی گزارش  سرقت  چند دستگاه خودروی سواری با شگردی خاص، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محل جرم، مشخص شد 2 مرد جوان به همراه زنی میانسال که ماسک به صورت داشتند در پوشش خانواده (مادر و فرزندی) شبانه خودروها را از مقابل خانه  مالباختگان سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از سامانه‌های نوین پلیسی یکی از متهمان را شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم مخفیگاهش را شناسایی و وی را به همراه همدستانش در یک باغ ویلا اجاره‌ای در یکی از روستاهای حاشیه شهر مشهد در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو ام وی ام  دستگیر  و در بازرسی از محل تعدادی قطعات اوراق شده خودرو به همراه ابزارآلات اوراق خودرو شامل؛ یک دستگاه هوابرش، یک دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه جوش و تعدادی آچارآلات کشف کردند.

وی اظهارکرد: متهمان در بازجوئی های فنی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تاکنون به سرقت 2 دستگاه خودرو پراید، 2 دستگاه خودرو 405 و یک دستگاه ام وی ام اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر با هماهنگی مقام قضائی از متهمان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما