چگونه کیفیت گالن پلاستیکی را تشخیص دهیم؟

امروزه گسترش صنایع و نیاز استراتژیک آنها به فرآیند بسته بندی که بطور قطع می توان گفت، یکی از اصلی ترین مراحل در صنایع تولید کننده بوده و بسته بندی کالا اولین ویژگی است که مخاطب را جذب می کند.

طبیعتا بارها برای شما اتفاق افتاده است که نوع بسته بندی خاصی نظر شما را به خود جلب کرده و باعث شده است که در بین هزاران محصول مشابه شما خریدار آن باشید.

این اتفاق در صورتی است که ممکن است بعد از خروج کالا از بسته بندی و استفاده از آن رضایت خاطر شما را جلب نکرده باشد. در مقابل عکس این اتفاق نیز صادق است، یعنی کالایی با کیفیت بسیار مطلوب به دلیل عدم استفاده از بسته بندی مناسب نتوانسته است در بین مصرف کنندگان جایگاهی داشته باشد.

در این مقاله هدف اصلی ما معرفی بهترین گالن های پلاستیکی به جهت استفاده در انواع صنایع شیمیایی، کشاورزی، تولید کننده مواد شوینده و... است.

چند نوع گالن تولید می شود؟

تنوع تولید گالن پلاستیکی بسیار بالا می باشد می توان از پر مصرف ترین آنها به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. گالن 20 لیتری (گالن 20 لیتری کتابی، گالن 20 لیتری بنزین، گالن 20 لیتری تخم مرغی، گالن 20 لیتری آلمانی و...)
  2. گالن 5 لیتری ( 5 لیتری کتابی، 5 لیتری تک دسته، 5 لیتری آلمانی و...)
  3.  گالن 1 لیتری
  4. گالن نیم لیتری و....

1907169_905

اگر شما جز مصرف کنندگان گالن های بیست لیتری هستید، می توانید برای خرید انواع گالن 20 لیتری به فروشگاه های اینترنتی فعال در بستر اینترنت مراجعه کرده و بعد از تحقیق و مشورت اقدام به خرید کنید.

بهتر است گالن پلاستیکی را از کجا بخریم؟

گسترش اینترنت در تمامی ابعاد زندگی انسان، مدل خرید کردن را بطور کلی تحت تاثیر خود قرار داده و دگرگون کرده است. می توان گفت تقریبا ما به هر آنچه که نیاز داشته باشیم را می توان با چند کلیک خرید کنیم. صنعت پلاستیک و تولید کنندگان انواع گالن های پلاستیکی نیز با برخورداری از سایت های معرفی و فروشگاهی امکان خرید را برای شما بسیار راحت کرده اند. گروه صنعتی پویا پلاست یکی از هزاران شرکت های تولید کننده گالن می باشد که با برخورداری از فروشگاه اینترنتی خرید گالن را برای شما به راحتی مهیا کرده است.

ویژگی گالن 20 لیتری مرغوب

رنگ بندی های متنوع:

رنگ هایی که بطور معمول در فرآیند تولید گالن پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند:

زرد، سرمه ای، قرمز، نارنجی، آجری و....

امکان برای خرید گالن 20 لیتری وجود دارد که مشتری رنگ بندی مورد نظر خود را اعلام کند، تا گالن ها با رنگ بندی دلخواه خریدار تولید شود.

قدرت استحکام بسیار بالا:

گالن بیست لیتری پلاستیکی به دلیل استفاده از مواد اولیه پلیمری بسیار مرغوب و با کیفیت قدرت استحکام بسیار بالایی دارند. همین ویژگی باعث می شود که در پروسه حمل بتوان به راحتی تعداد بیشتری گالن 20 لیتری روی هم چیدمان کرد.

مقاوم در برابر نفوذ:

گالن های مرغوب و با کیفیت در مقابل سوراخ شدن، ترکیدگی و ریزش دارند.

1907169_905

گالن مناسب برای محصولات سوختی چه ویژگی دارد؟

در بین تمام محصولات سوختی یکی از خطرناک ترین آنها قطعا بنزین است. برای حمل و نقل و نگهداری آن باید از مرغوب ترین گالن های پلاستیکی استفاده کرد چرا که سهل انگاری در این کار، خسارات بسیار سنگینی به دنبال خواهد داشت.

چرا باید از گالن مخصوص بنزین استفاده کرد؟

امروزه به دلیل اینکه خودورهای سواری و حتی خودروهای باری بسیار زیاد نسبت به سال ها قبل مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین ترددهای بین شهری به تعداد بالایی صورت می گیرد. در شرایط آب و هوایی مختلف ممکن است به دلیل اتمام بنزین شما در وسط راه در شرایط سختی گرفتار شوید. عواملی همچون بارش ناگهانی برف، باران، خرابی چایگاه سوخت و... دسترسی شما به بنزین از بین برود. تمامی این عوامل باعث می شود که شما برای رفع تمامی این مشکلات احتمالی همیشه در خودرو مقدار بسیار کم برای رفع نیاز فوری تا رسیدن به نقطه امن بنزین داشته باشید.

بسیاری از افراد بدون رعایت نکات ایمنی بنزین را در هر نوع گالن حتی بطری های نوشابه نگهداری می کنند که این خطر بسیار بزرگی برای فرد و امنیت خودرو دارد. گالن 20 لیتری مخصوص بنزین تنها موردی است که شما می توانید با اطمینان خاطر حداکثری برای نگهداری بنزین از آن استفاده کنید.

نکات مهم در خرید گالن بنزین

طراحی ظاهری آن باید طوری باشد که به راحتی قابل حمل باشد.

قیمت گالن بنزین باید برای مشتریان صرفه و توجیه اقتصادی داشته باشد.

طراحی بدنه گالن مخصوص بنزین باید برای مصرف توسط هر فرد بزرگسالی امکان پذیر باشد.

وزن گالن بعلاوه مقدار بنزینی که در آن نگهداری می شود نباید بقدری سنگین باشد که حمل و نگهداری آن در خودرو و یا هر جای دیگر سخت و نگران کننده باشد.

بدنه گالن بنزین باید چگونه باشد؟

مواد اولیه تولید گالن پلاستیکی بنزین باید تمام قابلیت هایی که در طول متن گفته شد را بطور کامل داشته باشد. تا خریداران گالن مخصوص بنزین و تمام مصرف کنندگان به راحتی از آن استفاده کنند. توجه داشته باشد که هر گالن پلاستیکی مناسب نگهداری بنزین نیست. شما می توانید برای خریدگالن مخصوص بنزین با شرکت های تولید کننده گالن پلاستیکی پلی اتیلن ارتباط برقرار کنید.

چرا گالن پلاستیکی برای بنزین بهتر است؟

بنزین به دلیل قابلیت اشتعال زایی که دارد یکی از مواد سوختی با درجه خطر بسیار بالا شناخته شده است. به همین جهت نگهداری آن بسیار بسیار نکته مهم و حیاتی است و پر کردن آن در هر ظرف با هر جنسی امکان پذیر نیست و خطرات بسیار زیادی را دنبال دارد.

سالها تجربه و بررسی آسیب هایی که در نگهداری بنزین بوجود آروده است، ثابت کرده است که گالن 20 لیتری پلاستیکی یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری و حمل بنزین است.

چرا؟؟؟؟

1- وزن گالن پلاستیکی به نسب گالن های فلزی بسیار کمتر است و این امر حمل را قطعا بسیار راحت تر می کند.

2- گالن های پلاستیکی بعد از پر شدن به نسبت دیگر انواع گالن وزن پایین تری داشته و قرار دادن گالن ها روی یکدیگر را راحت تر و ایمن تر می کند.

3- باز بسته کردن درب گالن پلاستیکی برای دفعات بسیار راحت و امکان پذیر است و انجام این عمل هیچ تاثیر منفی بر استحکام درب ها ندارد.

4- قیمت گالن پلاستیکی در مقایسه با گالن های فلزی و... بسیار بسیار پایین تر بوده و همین امر هزینه های نگهداری را مدیریت می کند.

  1. برای حمل و جابه جایی در مسیرهای طولانی بسیار راحت بوده و نگرانی و سختی بدنبال ندارد.
ارسال به دیگران :

نظر شما