برگزاری نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران

نخستین همایش ملی رسانه و اقتصاد دیجیتال ایران با حضور و سخنرانی شخصیت های برجسته علمی و اجرایی بخش خصوصی و دستگاه های دولتی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرفوری، دکتر مصطفی انتظاری هروی با اعلام این خبر افزود: برگزاری این همایش با عنوان "مدیانو" با هدف توسعه علمی و آگاهی افزایی فعالان اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی کشور در محورهای موضوعی اقتصاد رسانه، برندینگ، تبلیغات و هوشمند و زیست بوم های اقتصاد دیجیتال ایران در دست اجرا قرار دارد.

وی در رابطه با اهمیت و فلسفه برپایی این رویداد توضیح داد: کسب و کارهای نوین برپایه فناوری، در زیست بوم اقتصاد دیجیتال ایران دارای دستاوردها، چالش ها و فرصت های قابل توجهی هستند که داشتن شناخت و تحلیل درباره آن در توسعه ارتباطات اقتصادی فعالان رسانه ای ضروری و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

مدیرمسئول مجموعه رسانه‌ای خبرفوری خاطرنشان کرد: فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال در سه پنل تخصصی این همایش به بیان ایده‌ها و دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت و در ادامه همایش، چهره‌های اجرایی مرتبط با این حوزه از زاویه حکمرانی مطلوب فضای مجازی به این دغدغه‌ها پاسخ خواهند داد.

مصطفی+انتظاری+هروی

انتظاری همچنین درباره سخنرانان، اعضای پنل و میهمانان ویژه این رویداد، گفت: شخصیت های علمی و اجرایی کشور شامل صاحبان و مدیران کسب و کارهای دیجیتال، فعالان صنعت برندینگ و مارکتینگ، مدیران رسانه ها و چهره های سیاسی، فرهنگی و علمی مرتبط با موضوع در همایش مدیانو حضور و سخنرانی خواهند داشت.

دبیر علمی نخستین همایش رسانه ها و اقتصاد دیجیتال ایران، درباره مخاطبان این رویداد تصریح کرد: صاحبان و مدیران کسب و کارهای آنلاین مطرح کشور و فعالان رسانه ای و تبلیغاتی جزو مدعوین و میهمانان این همایش هستند و سایر علاقه مندن نیز می توانند با انجام ثبت نام در این رویداد شرکت نمایند.

بر اساس این گزارش، همایش مدیانو در روز دوشنبه 9 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای حضور در این رویداد می توانند از طریق نشانی زیر برای شرکت در آن ثبت نام نمایند.

https://B2n.ir/f06269

ارسال به دیگران :

نظر شما