دستگیری زندانی فراری در ایستگاه قطار

زندانی فراری که از یک سال قبل تحت تعقیب پلیس بود و با قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کرد در ایستگاه قطار دستگیر شد.

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان ملارد و جلوگیری از ایجاد اخلال در نظم عمومی و ناامنی توسط این افراد، برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

با بررسی‌ها و اقدام‌های پلیس مشخص شد، یکی از اراذل و اوباش در چندین نزاع و درگیری با مردم اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده که در بررسی سوابق او دریافتیم وی به اتهام حمل مواد مخدر به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بود اما پس از سپردن سند و خروج از زندان دیگر برنگشته و از یک سال گذشته فراری بوده که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
 نورمحمدی با بیان اینکه دستور مقام قضایی برای دستگیری این فرد شرور صادر شده بود، گفت:‌ مأموران انتظامی با هماهنگی قضایی و اقدام‌های فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و در عملیاتی پلیسی این فرد شرور را در ایستگاه قطار ورامین دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما