نجات ۲ پسر خردسال از خانه جهنمی

پدر و مادر آمریکایی که2پسر خردسال‌شان را در یکی از اتاق‌های آپارتمان‌شان، 12ساعت در روز حبس می‌کردند، دستگیر شدند.

 به نقل از ‌ای‌بی‌سی، 12سپتامبر، پلیس اوکلاهاما در جریان تماس عجیبی قرار گرفت. فردی در این تماس به پلیس گفت، 2 پسر 3و 4ساله همسایه‌اش، برهنه در پنجره طبقه بالا دیده می‌شوند، درحالی‌که پدر و مادر در خانه نیستند.

پلیس بلافاصله به آدرسی در جاده گرین ویل در منطقه غربی شهر اوکلاهاما، نزدیک پارک لیتل اعزام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد کسی در خانه نیست. وقتی مأموران وارد خانه شدند، با بوی بسیار بدی در آپارتمان مواجه شدند. ماموران پلیس در بسته‌ای  راکه در آنجا بود با تجهیزاتی که داشتند باز کردند و صحنه پیش روی آنها غیرقابل باور بود. براساس گزارش پلیس، آنها 2پسر را در اتاقی پوشیده از ادرار و مدفوع پیدا کردند. اوضاع به حدی فجیع بود که مأموران مجبور شدند  لباس‌های مخصوصی بر تن کنند. مأموران پلیس صحنه‌ای را که دیده بودند نفرت‌انگیز توصیف کردند.

براساس این گزارش، این اتاق جز یک سرسره پلاستیکی کودکان و چند اسباب‌بازی، هیچ مبلمانی نداشت.

در تحقیقات پلیس مشخص شد که 2پسر بچه خردسال روزی 12ساعت در یک اتاق زندانی می‌شده‌اند. پلیس گفت یک نوزاد دختر 11ماهه نیز در این خانه زندگی می‌کرده اما جدا از پسران نگهداری می‌شده است.

بدین‌ترتیب پلیس پدر و مادر بچه‌ها به نام‌های بریانا فریمن 22ساله و داکوتا داد 24ساله را دستگیر کرد. 

آنها اعتراف کردند که از نگهداری بچه‌ها خسته شده‌اند و برای اینکه آنها زندگی‌شان را مختل نکنند در اتاق حبس‌شان می‌کنند.

کودکان برای معاینه به بیمارستان منتقل شدند و اکنون در اختیار بهزیستی قرار دارند. اکنون این زوج با اتهامات متعددی در مورد بی‌توجهی به کودکان روبه‌رو هستند و به‌زودی محاکمه خواهند شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

نظر شما